Виконавець має право:
- вносити зміни до цього Договору, а також до переліку Послуг, змінювати ціну кожної Послуги;
- проводити акції, надавати знижки та додаткові пільги на Послуги;
- отримувати оплату за надані Послуги в порядку, передбаченому цим Договором;
- отримувати, зберігати, обробляти та використовувати персональні дані та іншу інформацію про Пацієнта відповідно до вимог законодавства України про захист персональних даних;
- в разі необхідності, за попереднім погодженням з Пацієнтом, вносити зміни в План лікування;
- самостійно визначати і призначати лікуючих лікарів, які надаватимуть Послуги Пацієнту;
- у разі виникнення невідкладних станів, непередбачуваних ситуацій чи ускладнень під час проведення медичних втручань – самостійно визначати обсяг всіх необхідних та можливих заходів з їх усунення;
- надати неповну інформацію про стан здоров’я Пацієнта, обмежити можливість його ознайомлення з окремими медичними документами у разі, якщо інформація про хворобу Пацієнта може погіршити стан його здоров’я або зашкодити процесу лікування;
- здійснювати аудіозапис телефонних розмов з Пацієнтом;
- вести фото та/або відео фіксацію процесу надання Послуг та в подальшому використовувати знеособлені результати такої фіксації в рекламних, маркетингових, навчальних та інших цілях, що не суперечать законодавству України;
- перенести візит у випадку непередбаченої відсутності лікуючого лікаря або за можливості призначити іншого лікуючого лікаря для проведення лікування за згодою Пацієнта;
- в разі запізнення Пацієнта в односторонньому порядку змінити строк надання Послуг або відмінити надання таких Послуг;
- скеровувати Пацієнта до інших профільних медичних спеціалістів, в тому числі до іншого закладу охорони здоров’я, з метою уточнення діагнозу та вибору оптимального плану лікування;
- не починати (або призупинити) надання Послуг у випадках:
(а) відмови Пацієнта від підписання інформованих згод та/або опитувальних листів, заповнення анамнезу (анкети здоров’я);
(б) при виникненні заборгованості у Пацієнта з оплати Послуг (до моменту повного погашення такої заборгованості); (в) виявлення під час обстеження протипоказань до проведення імплантації, які можуть вплинути на ефективність використання цього складного методу, усунення недоліків зубного ряду;
(г) відмови Пацієнта надати правдиву інформацію про стан свого здоров’я та в ознайомленні Виконавця із медично- правовою документацією Пацієнта;
(д) виявлення у Пацієнта під час обстеження захворювання (патології), лікування якого неможливе в стоматологічному кабінеті через ліцензійні обмеження, кваліфікацію медичного персоналу або технічну оснащеність або при відмові Пацієнта від лікування такої патології, якщо це унеможливлює надання Послуг за Планом лікування;
(е) перебування Пацієнта у стані алкогольного або наркотичного сп’яніння або в іншому хворобливому стані, що перешкоджає наданню якісних Послуг;
(є) неприбуття Пацієнтом у встановлені дату та час для отримання відповідних Послуг;
- відмовити в будь-який момент у наданні Послуг (за умови, що така відмова не загрожуватиме життю Пацієнта) в наступних випадках:
(а) надання Пацієнтом неповних та/або недостовірних даних про свою особу та/або стан свого здоров’я; (б) наявність медичних протипоказань до проходження лікування методами, які були визначені Сторонами; (в) відмови Пацієнта пройти необхідні для проведення подальшого лікування обстеження;
(г) у разі якщо Пацієнт наполягає на використанні лікарських засобів чи застосуванні методів діагностики та лікування, що не дозволені до застосування на території України;
(д) недотримання Пацієнтом встановлених лікуючим лікарем приписів або графіку лікування;
(е) порушення Пацієнтом Правил перебування та обслуговування пацієнтів в стоматологічному кабінеті.
Виконавець зобов’язаний:
- провести в узгоджений із Пацієнтом час первинний огляд Пацієнта для встановлення попереднього діагнозу, обсягу необхідного лікування, розрахунку вартості лікування і проінформувати Пацієнта про результати;
- за необхідності додаткових методів обстеження з метою встановлення остаточного діагнозу провести їх, а при відсутності можливостей для цього – проінформувати Пацієнта і скерувати його для проходження обстеження до іншого закладу охорони здоров’я або профільного медичного спеціаліста;
- надати Послуги належної якості відповідно до поставленого остаточного діагнозу, Плану лікування і розрахунку вартості, узгоджених Сторонами;
- забезпечити надання Пацієнтові всіх необхідних Послуг, передбачених Договором та узгодженим Планом лікування;
- створити належні і безпечні умови перебування Пацієнта у стоматологічному кабінеті;
- забезпечити найбільш раціональні методи лікування відповідно до медичних показань;
- інформувати Пацієнта про обставини, що можуть виникнути та привести до збільшення обсягу надання Послуг, про можливі ризики та ускладнення, що можуть виникнути в ході надання Послуг;
- при змінах в процесі лікування узгодити з Пацієнтом додатковий або новий План лікування та його орієнтовну вартість;
- надати Пацієнту лікарські призначення та рекомендації після надання Послуги;
- на вимогу Пацієнта надавати інформацію про режим роботи Виконавця, умови та порядок надання Послуг;
- після закінчення лікування надати на вимогу Пацієнта виписку з медичної карти, копії результатів обстежень, довідки за домовленістю тощо;
- дотримуватися абсолютної конфіденційності інформації про стан здоров’я, результати медичних обстежень та оглядів, інтимну та сімейну сторони життя Пацієнта;
- використовувати лікарські засоби та медичні вироби, дозволені для використання в України;
- вести та зберігати медичну документацію і звітність відповідно до вимог законодавства України.
- початку надання медичних послуг Виконавець в усній формі повідомити Пацієнту перелік, склад та вартість всіх медичних послуг, надання яких вважає доцільним.
- при наданні платних медичних послуг дотримуватися лікарських формулярів, стандартів медичної допомоги, вимог МОЗ України та/або локальних/клінічних протоколів медичної допомоги, затверджених у встановленому порядку.
- визначити для Пацієнта гарантійний термін та пояснити умови, при яких гарантійні зобов’язання зберігаються. У випадку неможливості надання гарантії Виконавець зазначає це в медичній документації.
- повідомити Пацієнта про обставини, які можуть призвести до збільшення обсягу надання послуг, можливі ускладнення при проведенні лікування, і тимчасовий дискомфорт, які можуть виникнути в процесі лікування.